תפריט
בחירת מדינה אחרת

  ליצירת קשר  

מחקר חדש מגלה כיצד מקומות העבודה הטובים ביותר מונעים מהורים עובדים להצטרף לגל ההתפטרויות הגדול

 מחקר חדש מגלה כיצד מקומות העבודה הטובים ביותר מונעים מהורים עובדים להצטרף לגל ההתפטרויות הגדול

אם חשבתם לרגע שהורים עובדים הם היוצא מהכלל בגל ההתפטרויות הגדול, ושהם מחויבים למקום העבודה שלהם כדי לעמוד בהתחייבויות של הורות, אתם טועים.

 השנה ערכה Great Place To Work®‎ את המחקר הגדול ביותר אי פעם של הורים עובדים כדי להבין את חוויית העבודה שלהם, את האתגרים הייחודיים שאיתם הם מתמודדים וכיצד מנהיגים יכולים לתמוך בהם.

 הדוח שלנו מ-2021,  הורים עובדים, שחיקה וגל ההתפטרויות הגדול , חשף שאף כי "שחיקת המגפה" עדיין משפיעה על רווחתם של הורים עובדים, Best Workplaces™‎ הצליחו להגדיל את רמת הדאגה להורים במקום העבודה, דבר שהוביל לשימור גבוה יותר בקרב הורים עובדים. 

 מגפת הקורונה זעזעה את כוח העבודה בארה"ב ושינתה את גישת העובדים ליחסי עובד-מעביד, וכך היא אילצה מעבידים להעריך מחדש את חוויית העובד שהם מספקים – או להיאבק לשמור על האנשים הטובים ביותר שלהם.  לדוגמה, חשבו על מערכת היחסים בין עובדים והורים עובדים.

עקרונות מדיניות של חופשות להורים ותמיכה בטיפול בילדים, שהיו בעבר הטבות נדירות שעזרו למעבידים למשוך ולהשאיר הורים עובדים והורים לעתיד, הופכים כעת לדרישת מינימום. הורים עובדים דורשים יותר ויותר עקרונות מדיניות של חופשות להורים ותמיכה בטיפול בילדים.

 לאחר ניתוח  תשובותיהם של 493,082 הורים עובדים מיותר מ-1,700 חברות שהמטה שלהן נמצא בארה"ב, חשפנו חמישה  יסודות  למשיכה, שימור והחזקה בהורים עובדים  ב-2021 ומעבר לה . 

 5 היסודות המובילים למשיכה, שימור והחזקה בהורים עובדים

במדידה מול ההצהרות בסקר Trust Index™‎ שלנו, 5 היסודות למשיכה, שימור והחזקה בהורים עובדים הם: 

  1. דאגה שהטבות יהיו מיוחדות וייחודיות לצרכים שלהם
  2. התחושה שהם יכולים להיות הם עצמם בעבודה
  3. חוויה של סביבת עבודה בריאה מבחינה פסיכולוגית
  4. אמונה שלמנהיגים באמת אכפת מהם כאנשים
  5. תחושה שהם מקבלים יחס כחברים מלאים ללא קשר לתפקיד שלהם בעבודה  

 נבחן אחד מהיסודות האלה – ותחום שבו מקומות העבודה הטובים ביותר מצטיינים בו – הצעת  הטבות ייחודיות ומיוחדות.  הטבות מיוחדות שתומכות בצרכים של הורים עובדים יכולות להוביל לשחיקה נמוכה יותר ושימור גבוה יותר לעומת ארגונים אחרים.

  הורים משגשגים עם יתרונות שמשקפים את כלל טווח הצרכים שלהם  

קל להניח מהם הצרכים של הורים עובדים — ועסקים רבים עושים זאת, בלי לטרוח  לשאול את העובדים האלה  מה הם באמת צריכים כדי לשגשג באמת בעבודה ובבית
והתוצאה?
הטבות מלאות בכוונות טובות אך לרוב אינן מלאות או מותאמות לכולם (או בעצם, "נקווה שהן מתאימות מספיק"). הטבות שלא מעוררות תחושות נאמנות בקרב הורים עובדים.

מקומות עבודה ברשימת [4}Best Workplaces for Parents{5] ™‎השנה מציעים שלל הטבות, כמו:

  • תוכניות לתמיכה בפוריות (מוצעות ב-75% ממקומות העבודה הטובים ביותר להורים, לעומת[1]38% בחברות אחרות)
  • סבסוד הוצאות הטיפול בילדים (מוצע ב-44% ממקומות העבודה הטובים ביותר להורים לעומת 14% בחברות אחרות)
  • כיסוי פונדקאות (מוצע ב-43% ממקומות העבודה הטובים ביותר להורים לעומת11% בחברות אחרות)
  • כיסוי הקפאת ביציות (מוצע ב-58% ממקומות העבודה הטובים ביותר להורים לעומת 20% בחברות אחרות)
  • תמיכה באימוץ (מוצעת ב-66% ממקומות העבודה הטובים ביותר להורים לעומת 27% בחברות אחרות)

 הטבות כאלה מדגישות נקודה חשובה:  רשימת    Best Workplaces for Parents™ 2021   הופכת את התמיכה להורים בעתיד, לא רק בהורים קיימים,   לעדיפות עליונה. הם יודעים שעובדים שאינם הורים עדיין, אך אולי מתכנים להיות הורים, ישקלו תמיכה הורית של חברה כשיחליטו אם  לחפש עבודה חדשה.

המחקר שלנו מראה שהשקעה במקום עבודה שבאמת תומך בהורים עובדים מובילה  לירידה של 86%  במספר ההורים העובדים שרוצים לעזוב את המעבידים שלהם.{4]

 gptw parents 2021 blog inline 1b

הנה דרך נוספת לחשוב על ממצא זה: אם 64% מההורים העובדים מתכוונים לעזוב את העבודה שלהם, ייתכן שחברה טיפוסית עם 5,000 עובדים תתמודד עם האתגר של איוש 1,000 משרות, וזהו מחיר גבוה לשלם על כך שהיא לא מעניקה טיפול מספק להורים.

הורים משגשגים בתרבויות מכלילות ואכפתיות שמכבדות את הצרכים שלהם ומעצימות אותם כדי שיגיעו לשיאים חדשים בקריירות שלהם בלי לפגוע בחיים שהם בנו בבית. 

 אם 64% מההורים העובדים מתכוונים לעזוב את העבודה שלהם, ייתכן שחברה טיפוסית עם 5,000 עובדים תצטרך להתמודד עם האתגר של איוש 1,000 משרות

מקומות העבודה הטובים ביותר להורים מביטים לעתיד וחושבים על דרכים חדשניות עוד יותר לתמוך בהורים שעובדים אצלם, במסע שלהם להורות ובתוכה. המחקר שלנו חשף שב-82% ממקומות העבודה הטובים ביותר  תמיכה בהורים היא עדיפות עליונה ב-2022  לעומת 52% בארגונים אחרים. 

בנוסף לכך, 32% מהמעבידים מתכננים לתעדף את הרחבת התמיכה בפוריות לעובדים שלהם לעומת 15% בארגונים אחרים. 

הארגונים שמפתחים במהירות את הנהלים והמדיניות שלהם כדי לתמוך בצורה טובה יותר בהורים עובדים משפרים גם את החוויות של עובדים אחרים במקום העבודה. 

למרות האתגרים שהורים המשיכו להתמודד איתם ב-2021, החוויות של עובדים במקומות העבודה הטובים ביותר השתפרו באופן כללי והדיווחים על שחיקה פחתו. 

 במהלך תקופות קשות אלה של חוסר ודאות להורים עובדים, מקומות העבודה הטובים ביותר להורים הסתגלו לצרכים המשתנים של העובדים שלהם ומציעים כעת הטבות משמעותיות שעוזרות להורים לשגשג.

לקבלת מידע נוסף איך לתמוך בהורים עובדים, קראו את הדוח המלא שלנו

 הורים עובדים, שחיקה וגל ההתפטרויות הגדול. יותר מ-490,000 הורים עובדים השמיעו את קולם. הנה 5 יסודות למשיכה, שימור והחזקה בהם.

הורידו את הדוח


Kalia Simms