תפריט
בחירת מדינה אחרת

  ליצירת קשר  

למה שונות והכללה במקום העבודה חשובות?

 למה שונות והכללה במקום העבודה חשובות?

שונות והכללה הן יותר מעקרונות מדיניות, תוכניות או בדיקת נוכחות. מעבידים שוויוניים משיגים יתרון לעומת המתחרים שלהם בכך שהם מכבדים את הצרכים הייחודיים, נקודות ההשקפה והפוטנציאל של כל חברי הצוות שלהם. כתוצאה מכך, מקומות עבודה מגוונים ומכלילים זוכים לאמון עמוק יותר ומחויבות גדולה יותר מהעובדים שלהם.

מהו ההבדל בין שונות והכללה?

 שונות והכללה הן שני מושגים קשורים — אך הם כלל לא זהים. שונות עוסקת בייצוג של ישות או בהרכב שלה. הכללה עוסקת באופן שבו תרומות, נוכחות ונקודות מבט של קבוצות שונות של אנשים מוערכות ומשולבות בסביבה. 

 סביבה שבה נמצאים מגדרים, אוריינטציות מיניות, זהויות, גזעים, לאומים רבים אך רק נקודות השקפה של קבוצות מסוימות מוערכות או יש להן סמכות או השפעה, יכולות להיות מגוונות, אך אינן מכלילות.

מהן שונות והכללה במקום העבודה?

 מקום עבודה מגוון ומכליל הוא מקום שבו כולם, ללא קשר למי שהם או מה שהם עושים בשביל העסק, מרגישים מעורבים ונתמכים במידה שווה בכל התחומים של מקום העבודה. החלק של "כל התחום" הוא החלק החשוב. 

 האם יש שונות בתהליך הגיוס  שלכם, בכל אחת מהמחלקות שלכם ובמנהיגות שלכם? או האם יש לכם מקום עבודה שבו 50% מהעובדים הם נשים אך 0% מהנשים שלכם הן מנהלות? האם יש לכם ייצוג של עובדים בעלי צבע עור שונה, אך כולם באותה מחלקה? 

 שאלות חשובות אלה חושפת את השונות וההכללה האמיתיות במקום העבודה. 

למה שונות והכללה במקום העבודה חשובות?

 מחקרים מצאו יתרונות רבים במקום עבודה מגוון ומכליל:

  • צמיחת הכנסות גבוהה יותר
  • נכונות גבוהה יותר לחדש
  • יכולת מוגברת לגייס מאגר טאלנטים מגוון
  • שימור עובדים גבוה פי 5.4

הכללה במקום העבודה היא אחד הדברים החשובים ביותר לשימור עובדים.

כשעובדים לא מרגישים שהרעיונות, הנוכחות או התרומות שלהם זוכים באמת להערכה או יחס רציני מהארגון שלהם, בסופו של דבר הם יעזבו.

2023 report Mid Page Banner

    המחקר שלנו בנושא תרבות ארגונית   מראה שכאשר עובדים מאמינים שהם, והעמיתים שלהם, יקבלו יחס הוגן ללא קשר לגזע, מגדר, אוריינטציה מינית או גיל, הם יקבלו יחס כזה.

  • סבירות גבוהה פי 9.8 שהם ירצו ללכת לעבודה
  • סבירות גבוהה פי 6.3 שהם יתגאו בעבודה שלהם
  • סבירות גבוהה פי 5.4 שהם ירצו להישאר זמן רב בחברה שלהם

 תרבות מכלילה במקום העבודה לא תעזור לכם רק למשוך טאלנטים מגוונים, אלא גם תעזור לכם לשמור על הטאלנטים המגוונים שמשכתם מלכתחילה.

מהו מקום עבודה מכליל?

 השונות שחסרה בה הכללה אמיתית נקראת לפעמים "טוקניזם". במקום עבודה מכליל נמצא לא רק מגוון אנשים, אלא גם מגוון אנשים מעורבים, מפותחים, מועצמים ושהעסק סומך עליהם.

מהו ההבדל בין שונות, הכללה ושייכות?

 ההבדל בין שונות, הכללה [2}ושייכות{3] הוא ששונות היא הייצוג של אנשים שונים בארגון, הכללה היא ההבטחה שלכולם יש הזדמנות שווה לתרום ולהשפיע בכל חלק ורמה של מקום עבודה, ושייכות היא ההבטחה היא שכולם ירגישו בטוחים ושהם יכולים להביא את העצמי המלא והייחודי שלהם לעבודה.

מהו For All? 

For All™‎ היא ההגדרה של Great Place To Work לתרבות ארגונית שכן התפתחה מעבר ל"שונות והכללה".

המטרה של גישת For All היא ליצור חוויה של אמון רב במקום העבודה לכולם, ולא משנה מי הם או מה הם עושים בשביל הארגון.

For All היא הסכום הכולל של החוויות היומיומיות שעוזרות לאנשים להרגיש שהם שייכים, שהכישרונות הייחודיים שלהם חשובים ושהצרכים האינדיווידואליים שלהם מטופלים על ידי העמיתים והמנהיגים שלהם. כשחברות יחוו מעשים אנושיים ביותר של הכרה, הכללה, כבוד וחמלה, אז הן יוכלו לקבל את For All.      

For All קריטי להצלחה. מקומות עבודה כיום הם מגוונים יותר ומחוברים לעולם יותר מאי פעם. עם המורכבויות של סביבת העבודה של ימינו, מנהיגים חייבים לנצל את האינטליגנציה הקולקטיבית כדי למקסם את הפוטנציאל של כל אדם.   

שינויים טכנולוגיים וחברתיים ממשיכים לשנות את הנוף בכל תעשייה. ארגונים יצטרכו את השיפוט האנושי, האמפתיה, התשוקה והיצירתיות של כל האנשים שלהם כדי לממש את מלוא ההבטחה של הטכנולוגיות החדשות בעידן שלנו, להגביר את הגמישות וכושר ההמצאה ולהתמודד עם האתגרים של שוק תובעני וקולני יותר ויותר.

ארגונים שנשארים מקומות עבודה "בשביל חלק מהעובדים" יסתכנו בהפסד כספים, ירוויחו פחות ויפגרו אחרי המתחרים שלהם באקלים המפריע הזה. עם זאת, החברות שמצליחות עם For All יטפחו ערך עצום מההבדלים של האנשים שלהם וישגשגו.      

 אם אתם מוכנים ליצור מקום עבודה נהדר לעבוד בו For All™‎ –  צרו איתנו קשר לגבי הפתרונות שלנו עוד היום.


Matt Bush