תפריט
בחירת מדינה אחרת

  ליצירת קשר  

11 היתרונות של קבלת הסמכה של Great Place To Work‎ | ‏Great Place To Work Israel

 11 היתרונות של קבלת הסמכה של Great Place To Work‎ | ‏Great Place To Work Israel

לתת למעסיקים יתרון בגיוס עובדים הוא רק אחד מהיתרונות של תהליך ההסמכה

למנהיגים של משאבי אנוש אין הרבה ציוני דרך שמעוררים גאווה כמו הסמכה של Great Place To Work™৹. היא מאותתת לעולם שהם בנו תרבות ארגונית שהעובדים אוהבים.

וכשאתם מקבלים את ההסמכה, אתם מרוויחים הרבה יותר מסתם תג מבריק. האם המנהל שלכם צריך שכנוע נוסף? אנחנו כאן כדי לעזור לכם להסביר את נושא התרבות.

1. גיוס טאלנטים מובילים והגדלת שיעור קבלת ההצעות שלכם

"‎90% מהעובדים החדשים שלנו אמרו שהסמכת Great Place To Work Certification™‎ הייתה הגורם המכריע בבחירה שלהם ב-IDOC", אמרה לנו נלה גונזאלס, מנהלת משאבי אנוש, IDOC.

תרבות ארגונית מעולה היא דרישה מקדימה של מחפשי עבודה. והם משתמשים בהסמכה כדי שתעזור להם לאמת את הצהרות המעסיק וכאשר הם שוקלים הצעות עבודה.

ההסמכה מראה שהעובדים הקיימים תומכים בתרבות ובמנהיגות של הארגון שלהם. היא גם מראה למועמדים שהעובדים מרגישים שיש להם תמיכה ושהם ימליצו על מקום העבודה שלהם לאחרים.

2. מדידה ושיפור של התרבות בחברה שלכם כנגד מדדים ספציפיים

ההסמכה תלויה בעיקר בתוצאות של סקר Trust Index™‎ – התקן בתעשייה למדידת חוויית העובד.

לאחר שתאספו את התשובות של סקר העובדים, תקבלו ניתוח מעמיק של תרבות החברה שלכם. תקבלו גם תובנות לגבי תחומים כמו: איך אתם נתפשים בעיני העובדים בנושא ההגינות, תחושת השייכות שלהם ותפישת המנהיגות.

שלב ניתוח הסקר בהסמכה מאפשר לכם להציץ למחשבות של העובדים שלכם ויעניק לכם תצוגה ברורה של נקודות החוזקה ותחומי הזדמנות בתרבות שלכם.

3. הצגת תג הכבוד שלכם בגאווה

"אנחנו מקדמים את ההסמכה שלנו בכל מקום אפשרי. אנחנו מציינים שיש לנו הסמכה בכל הקמפיינים שלנו לגיוס עובדים. זה מופיע בכל מקום מהרקע של הצוותים שלנו ועד לסקרי העובדים החודשיים שלנו," כך מדווחת היידי ברנז (Heidi Burns), סגנית נשיא, שיווק ופיתוח יוזמות ב-Flagship Credit Acceptance.

 כל חברה עם הסמכת Great Place To Work זוכה בתג הסמכה דיגיטלית. תוכלו להשתמש בו לאורך כל השנה כדי להזכיר לעובדים, לשותפים ולציבור את ההישג שלכם.

חברות רבות כוללות את התג בפרופילים חברתיים ובחתימות דוא"ל, מדפיסות אותו על מוצרים ומציגות אותו בגאווה במודעות הדרושים שלהן.

4. זכאות לאותות הוקרה לתרבות ארגונית מובילה

ברגע שהחברה שלכם תקבל הסמכת Great Place To Work, החברות שלכם יהיו מועמדות להיכנס באופן אוטומטי לרשימות מקומות העבודה הטובים ביותר שלנו

תוכלו להגיע לרשימות Best Workplaces for Millennials™‎ ,‏Best Workplaces for Women™‎ ,‏Best Workplaces in Manufacturing & Production™‎ ,‏Best Small & Medium Workplaces™‎ ויותר מעשר רשימות נוספות.

5. הופעה באתר שלנו

כל חברה מוסמכת מקבלת דף פרופיל באתר האינטרנט של Great Place To Work. תוכלו לשתף את פרטי החברה וכל הכרה אחרת שקיבלתם ברשימות של מקומות העבודה הטובים ביותר.
חברות מוסמכות מקשרות לעיתים לפרופיל שלהן מדף הקריירות שלהן כדי לספק אימות של צד שלישי לתרבות החברה יוצאת הדופן שלהן.

6. בניית גאווה בקרב העובדים

"תרבות החברה המוסמכת שלנו היא הלב הפועם של הארגון שלנו,"  אומרים לנו ב-Salesforce."היא מה שעוזר לנו לא רק למשוך טאלנטים נהדרים אלא גם ליצור גאווה ונאמנות בקרב העובדים שלנו."

כל העובדים רוצים להיות חלק ממשהו מיוחד. קבלת הסמכה של Great Place To Work בונה גאווה בקרב כוח העבודה שלכם.

7. חיזוק הערכים והתרבות של החברה שלכם

"אנשים הם מה שאומרים להם שהם. אם תגידו למישהו שהוא נהדר ובעל ערך, הוא ישאף להיות נהדר ובעל ערך. אם תמשיכו להגיד לחברי הצוות שלכם שאתם מקום עבודה שנהדר לעבוד בו, הם ימשיכו להפוך את החברה שלכם למקום שנהדר לעבוד בו," מסבירה היידי.
הגברת המודעות להסמכה שלכם בקרב העובדים הקיימים מקבילה לקידום הערכים, המשימה והתרבות של החברה שלכם. ההסמכה מחזקת את העובדה שאתם חברה שאכפת לה.
חברה שאצלה האנשים הם במקום הראשון.
מכיוון שדעות העובדים מכתיבות את התוצאות – זוהי תזכורת שהחברה שלכם היא באמת מקום שנהדר לעבוד בו.

8. הצטרפות לקהילה של מקומות עבודה אחרים שנהדר לעבוד בהם

הצטרפות לקהילה של מקומות עבודה אחרים שנהדר לעבוד בהם כשתצטרפו למועדון החברות המוסמכות, תציבו את שמכם לצד חברות כמו World’s Best Workplaces™‎ . תוכלו גם להצטרף למסיבת המשרד הווירטואלית הלאומית ביום ההסמכה הלאומי . בואו לחגוג עם העובדים שלכם, להתחבר לחברות כמוכם ולצייץ על הגאווה בתרבות שלכם לכל העולם!

9.

9. השבעת רצון של בעלי מניות, לקוחות ובעלי עניין עסקיים אחרים

"כל המחקרים מראים שארגונים המונהגים מתוך מטרה עם אנשים שמתאימים למטרה זו הם מצליחים יותר והחיים של העובדים שלהם הם מלאים ומאושרים יותר," אומרת מנכ"לית GBCA, דווינה רוני (Davina Rooney).

דווינה צודקת. משקיעים ובעלי עניין אחרים דורשים שחברות יערכו עסקים באופן הוגן ובר-קיימא – והם רוצים לוודא שהספקים שלהם מתנהלים באותה צורה.

הסמכה היא דרך יעילה לאותת על ה-ESG של מקום העבודה שלכם – זהו אימות מצד שלישי שהעסק שלכם מתייחס היטב לעובדים שלו.

כמו שדווינה אומרת: "חשוב שאנשים ידעו שהוא עושה מה שכתוב על האריזה."

10. חגיגה כצוות

הוכח כי הכרה בעובדים היא גורם המגדיל את שימור העובדים, את מעורבות העובדים ואת האופן שבו נתפשת ההגינות במקום העבודה.

קבלת ההסמכה היא סיבה לחגיגה – סיבה להודות לעובדים שלכם. אם כך, גבשו את הצוות שלכם סביב ניצחון זה והתחילו לחגוג – יש לנו 21 רעיונות בשבילכם.

11. יצירת רצון טוב ואמון של עובדים

חברות רבות מגלות שהשתתפות העובדים בסקר על חוויית מקום העבודה יוצרת רצון טוב. עובדים מעריכים את ההזדמנות להשמיע את הדעות שלהם. והקשבה מתמשכת היא נושא שחוזר על עצמו בקרב ‎100 Best Companies to Work For®‎.

כאשר צוות ניהולי מתמקד בבירור ביצירת תרבות נהדרת במקום העבודה וממשיך לאסוף משוב מהעובדים, העובדים יודעים שהאושר שלהם הוא בעדיפות עליונה.

דברים נהדרים מתחילים כאן

כמו שאתם רואים, ההכרה היא רק הדובדבן שבקצפת של ההסמכה. תנו לעובדים שלכם להתגאות, גייסו טאלנטים מובילים ומצאו פערים במדיניות משאבי האנוש שלכם. למדו איך לקבל הסמכה באתר שלנו או בדקו את הוובינר קבלו הסמכה שלנו.


Claire Hastwell